BMW Concept CS

BMW Concept CS

Wprowadzając BMW Concept CS, wiodący niemiecki producent samochodów premium zademonstrował swoją wizję czterodrzwiowego samochodu łączącego ekskluzywność prawdziwie luksusowej Gran Turismy z fascynującymi osiągami samochodu sportowego. Koncepcja nie tylko łączy dotychczas niezwiązane ze sobą cechy, ale także pokazuje nową definicję designu BMW. Podobne cechy ma nowo zaprojektowane wnętrze, które jest bardzo stylowe i luksusowe.

BMW Concept CS podkreśla umiejętności i kompetencje BMW w budowaniu najbardziej sportowych i dynamicznych samochodów, oferując miejsce dla więcej niż dwóch osób. Widać to wyraźnie w historii BMW M5, które ponad dwadzieścia lat temu stworzyło zupełnie nowy segment rynku, w którym nadal jest uważany za punkt odniesienia. Tradycja ta połączona jest ze światową renomą marki BMW w produkcji samochodów premium. To sprawia, że ​​BMW Concept CS jest bardzo wyjątkowym samochodem.
Podczas gdy konwencjonalne czterodrzwiowe sedany skupiają się przede wszystkim na zapewnieniu komfortu jazdy, studium BMW Concept CS jasno przedstawia własną interpretację aktywnej i dynamicznej jazdy. Pozycja w samochodzie jest bardzo niska, a każdy z czterech pasażerów ma swoje osobne, ergonomicznie ukształtowane siedzenie.

Stylistyka zewnętrzna: miejsce, w którym łączą się cechy BMW.

BMW_Concept_CSBardziej niż jakikolwiek inny sedan z przeszłości, BMW Concept CS wyraża swoją dynamikę poprzez stylistykę. Dynamiczne proporcje, niskie boczne szyby, długa maska ​​i linie podkreślające tylny napęd to główne cechy designu tego samochodu. Perfekcyjne kształty, przemyślana elegancja i ekscytująca dynamika to cechy karoserii BMW Concept CS, które tworzą niepowtarzalny styl stylistyczny, jakiego nie było nigdzie indziej.
Auto mierzy 5,1 metra, a jego cechą charakterystyczną są płynne przejścia poszczególnych jednostek. Dominującym elementem są duże, typowe nerki tworzące osłonę chłodnicy, uzupełnione parą raczej cofniętych do tyłu reflektorów. Charakterystyczna jest też długa i nisko opuszczona maska, a także łagodnie opadająca linia dachu, która z tyłu płynnie przechodzi w sprawny spojler i powraca do nadwozia. Dynamikę samochodu koncepcyjnego zapewnia również niewielka wysokość auta, która wynosi zaledwie 1,36 metra.
Koncepcja boków, podzielona z tyłu i swoim kształtem bez przemocy zwraca uwagę na napęd na tylne koła tego samochodu, który jest podstawą jego dynamicznych możliwości, otrzymał nową interpretację w BMW Concept CS. Linia boczna to istotny element konstrukcji całego samochodu. Unosi się delikatnie od przedniego błotnika przez przednie drzwi. Jego podział na tylnych drzwiach stwarza wrażenie dynamizmu. Całość jeszcze raz podkreśla bardzo dopracowany kształt w samym tylnej części auta.

Stopniowy kształt dachu z tyłu tej koncepcji tworzy wrażenie, którego nie można zobaczyć w żadnym innym sedanie, patrząc z boku. Ciekawym rozwiązaniem rufy jest to, że tylna szyba jest bardziej wyprostowana niż kształt tylnych słupków C. To połączenie tworzy ciekawą całość, nadając samochodowi bardzo indywidualny charakter. Z przodu słupków C znajduje się nowa i nowoczesna interpretacja kształtu tylnej szyby, typowego dla BMW i określanego jako „kopnięcie Hofmeistera”. Na koniec należy wspomnieć o drobnym przekroju, odwzorowującym wygięcie tylnej szyby do tyłu, co dodatkowo uatrakcyjnia całość.

Charakterystyczny design łuku został przeniesiony na nowy poziom.
Przód BW Concept CS jest ekscytującym przykładem konsekwentnego rozwoju języka stylistycznego BMW. W tym przypadku typowa para otworów w osłonie chłodnicy jest naturalnym wyrazem siły i zaciekłości, zapewniając jednocześnie powiew wiatru